Παγκόσμια ημέρα Ύπνου – Κεφάλαιο ύπνος.

Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου 2022 | VOLCANO | Κεφάλαιο ύπνος

Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου.

Η Παγκόσμια Εταιρεία Ύπνου, όρισε την Παρασκευή πριν από την Εαρινή Ισημερία κάθε χρόνου ως Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου, αναγνωρίζοντας τη ζωτική του σημασία. Για φέτος πέφτει στις 18 Μαρτίου.

Τι είναι ο ύπνος

Ο ύπνος είναι μια φυσιολογική και επαναλαμβανόμενη κατάσταση για τα άτομα που διαθέτουν κεντρικό νευρικό σύστημα που χαρακτηρίζεται από μείωση της αντίληψης και της ικανότητας αντίδρασης στα ερεθίσματα και περιορισμένη αλληλεπίδραση με το περιβάλλον, αλλοιωμένη συνείδηση, περιορισμένη αισθητηριακή δραστηριότητα, μειωμένη μυϊκή δραστηριότητα και αναστολή σχεδόν όλων των εθελοντικών μυών κατά τη διάρκεια του σταδίου REM (Rapid Eye Movement)

Γιατί χρειαζόμαστε τον ύπνο

Ο ύπνος είναι ζωτικής σημασίας για την υγεία μας. Επιδρά στην ψυχική, σωματική και συναισθηματική υγεία τόσο των ενηλίκων όσο και των παιδιών. Ο ύπνος συχνά επηρεάζεται από τον σύγχρονο τρόπο ζωής, από στρεσογόννες καταστάσεις, από διαταραχές ύπνου καθώς και από εξωτερικούς παράγοντες και μη βοηθητικές συνήθειες.

Η σημασία του ποιοτικού ύπνου

Η έλλειψη ποιοτικού και επαρκούς διάρκειας ύπνου, αποτελεί σοβαρή απειλή για τη σωματική, ψυχική, συναισθηματική και κοινωνική υγεία του ατόμου και επηρεάζει την εργασία, τη δυνατότητα συγκέντρωσης, προκαλεί απώλεια μνήμης, πνευματική κόπωση, εγρήγορση, ευερεθιστότητα, υπνηλία και τις κοινωνικές μας δεξιότητες.

Ο σωστός ύπνος μπορεί να:

  • Βελτιώσει την συνολική ευημερία και την ποιότητα της ζωής μας.
  • Ενισχύσει το ανοσοποιητικό σύστημα.
  • Αυξήσει την αποδοτικότητα
  • Ενισχύσει την μνήμη
  • Βοηθήσει στην πρόληψη του διαβήτη
  • Αποτρέψει αγγειακές επιπλοκές, όπως η υπέρταση, η καρδιακή νόσος και το εγκεφαλικό επεισόδιο
  • Μειώσει τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου

Ο ύπνος είναι σαν τη χρυσή αλυσίδα που κρατά δεμένη σφιχτά την υγεία με το σώμα μας

Thomas Dekker

Τι μπορούμε όμως να κάνουμε για να βελτιώσουμε τον ύπνο μας;

Ο δεκάλογος του καλού ύπνου

  1. Καθιερώστε μια ρουτίνα ύπνου με συγκεκριμένη ώρα που πέφτετε για ύπνο και συγκεκριμένη ώρα που ξυπνάτε.
  2. Αν κοιμάστε για μεσημέρι, φροντίστε η σιέστα σας να μην υπερβαίνει τα 45 λεπτά.
  3. Αποφύγετε την κατανάλωση αλκοόλ και το κάπνισμα πριν τον ύπνο.
  4. Αποφύγετε ροφήματα με καφεΐνη και την σοκολάτα 6 ώρες πριν τον ύπνο.
  5. Αποφύγετε τα βαριά, πικάντικα τρόφιμα και τη ζάχαρη 4 ώρες πριν τον ύπνο. Προτιμήστε ένα ελαφρύ γεύμα.
  6. Η τακτική άσκηση βοηθάει, αλλά όχι αμέσως πριν κοιμηθείτε.
  7. Φροντίστε το κρεβάτι σας να είναι άνετο και επενδύστε σε ένα πολύ καλό στρώμα.
  8. Φροντίστε το δωμάτιο σας να αερίζεται καλά και να έχετε μία θερμοκρασία ανάμεσα σε 15,6 και 19,4  βαθμών Κελσίου.
  9. Αποκλείστε πηγές θορύβου και φωτός.
  10. Αποφύγετε την έκθεση σε οθόνες τουλάχιστον 1 ώρα πριν τον ύπνο

Να θυμάστε πως το κρεβάτι μας είναι για τον ύπνο, όχι για εργασία ή αναψυχή.

Στη Volcano Handmade Iron Bedrooms παίρνουμε τον ύπνο σοβαρά γι ‘αυτό παρέχουμε μία γκάμα στρωμάτων υψηλού επιπέδου. Επιλέξτε από τη συλλογή μας το δικό σας στρώμα για έναν αναζωογονητικό ύπνο.

VOLCANO – Χειροποίητα Μεταλλικά Κρεβάτια

Βρείτε μας στο facebook

Βρείτε μας στο Instagram

Δείτε τα κρεβάτια μας στο κανάλι μας στο Youtube

TOP

ΚΑΛΑΘΙ 0